Hinnat

Jäsenmaksut 1.8.2023 - 31.7.2024

Tulevan kauden jäsenmaksut hoidetaan edelleen Judoliiton käyttöönottaman Suomisport-järjestelmän (https://www.suomisport.fi/) kautta. Jokainen aikuinen jäsen käy itse rekisteröitymässä  suomisporttiin. Alle 18-vuotiaan puolesta rekisteröitymisen hoitaa huoltaja. Suomisport on helppokäyttöinen.

Jatkavien jäsenten osalta Suomisportin kautta hoidetaan koko vakuutuskauden 2023-2024 jäsenmaksu. Jigotain jäsenmaksu kaudelle 1.8.2023-31.7.2024 on 15 € ja Judoliiton maksut ovat alle 18-vuotiailta 95€ ja yli 18-vuotiailta 120€. Muistathan käydä hoitamassa omat maksusi kuntoon elokuun aikana, muuten Judoliiton kautta tuleva vakuutusturva katkeaa. Tietenkään mihinkään Judoliiton alaisiin tapahtumiin (kilpailut, leirit, vyökokeet) ei voi osallistua ennen kuin maksut on hoidettu kuntoon.

Harjoittelumaksuista ei tule enää erillistä laskua. Jos tarvitset harjoitusmaksusta erilisen laskun, niin ota yhteyttä jigotaijudo.laskutus@gmail.com. Laskutusta hoitaa Ropo Group Oy. Harjoittelumaksu kattaa koko vuoden harjoittelun, alle 18-vuotiaille harjoittelumaksu on 153€ ja yli 18-vuotiaille harjoittelumaksu on 158€.

Kaikkien uusien peruskurssien koko kurssimaksu hoidetaan Suomisportin kautta. Kun saat kurssin vetäjältä ohjeet, voit käydä rekisteröitymässä ja valitsemassa kurssia vastaavan maksun. Syksyn kurssien jälkeen, saat kevään ja kesän harjoitukset kattavan harjoitusmaksulaskun sähköpostitse helmikuussa.

Perhejudokurssin ja kamppailukerhon laskutus hoidetaan entiseen tapaan Ropo Group Oyn laskutuksen kautta mieluiten sähköpostilla. Halutessasi voit saada myös paperilaskun.

Uusi lisäys hintoihin on sisaralennus. Jos perheessä on useampi judoa harrastava junnu tai nuori, niin yksi maksaa täyden hinnan ja seuraavat ostavat sisaralennushinnan jäsenyyden.

Harjoittelu- ja kurssimaksut on esitetty alla olevissa taulukoissa.
Jäsenmaksut sisältävät judon kattavan tapaturmavakuutuksen, oikeuden osallistua Judoliiton alaisiin kilpailu- ja koulutustapahtumiin sekä oikeuden suorittaa Judoliiton tunnustamia vyöarvoja. Lisätietoja aiheesta Judoliiton sivulta. Harjoittelumaksulla katetaan seuran salivuokria ja muita kuluja. Harjoitusmaksu oikeuttaa osallistumaan kaikkiin harjoituksiin ajalla 1.8.-31.7.20xx (ei koske peruskursseja, joille tulee peruskurssin päättymisen jälkeen loppukautta koskeva erillinen lasku).

Hoidathan kaikki maksusi eräpäivään mennessä. Maksettaessa on käytettävä HENKILÖKOHTAISTA VIITENUMEROA. Harjoitusmaksujen laskutuksessa käytetään pääsääntöisesti sähköpostia. Muihin sähköisiin laskutusjärjestelmiin lähetettävistä laskuista peritään 9 € toimistopalvelumaksu. Tarvittaessa voit saada laskusi paperisena esim. suoraan salilla. Maksujen laiminlyönti johtaa harjoitteluoikeuden menetykseen. Opiskelija alennuksesta (10% harjoitusmaksusta) ja muista maksujärjestelyistä sovitaan Lauran kanssa. Laskutukseen liittyvät kysymykset osoitteeseen jigotaijudo.laskutus@gmail.com.

RyhmäMaksu €

Sisältää
Alle 7-vuotiaat243/vuosi (elokuu-heinäkuu)Harjoitukset; judolisenssi ja Jigotain jäsenmaksu maksetaan Suomisportiin
Alle 18-vuotiaat263/vuosi (elokuu-heinäkuu)Harjoitukset; judolisenssi ja Jigotain jäsenmaksu maksetaan Suomisportiin
Yli 18-vuotiaat293/vuosi (elokuu-heinäkuu)Harjoitukset; judolisenssi ja Jigotain jäsenmaksu maksetaan Suomisportiin
Muut100/vuosiHarjoitukset, ei vakuutusta ellei sitä hoida erikseen Suomisportin kautta
 Kurssit
Perhejudo130/kurssi (1 lapsi+1 aik.)
180/kurssi (2 lasta+2 aik.)
Harjoitukset, lapsen vakuutuksen
Kamppailukerho

110/kurssi
(syksy: syys-tammikuu,

kevät: helmi-elokuu)

Harjoitukset, vakuutuksen
Judon peruskurssi230/kurssi
(syksy: syys-tammikuu, kevät: helmi-elokuu)
Harjoitukset, judolisenssi ja Jigotain jäsenmaksu, judopuvun (ilman pukua 210 €)

Opiskelijat: Pyynnöstä ja opiskelijakorttia näyttämällä -10% alennus jäsenmaksusta. Sovi asiasta Lauran kanssa.

Muita maksuja, voimassa 11.8.2015 lähtien.

Judopassi (tai sen uusinta)
- Maksetaan etukäteen ennen keltaisenvyön koetta, keltainen vyö sisältyy hintaan
Vyökoemaksu (oranssi, vihreä tai sininen vyö)
- Vyökoemaksu maksetaan etukäteen, vyö sisältyy hintaan.
- Edellyttää jäsenmaksun voimassaoloa.
Vyökoemaksu (ruskea vyö)
- Vyökoemaksu maksetaan etukäteen, vyö sisältyy hintaan.
- Edellyttää jäsenmaksun voimassaoloa.
Kannatusmaksu yksityisille
Kannatusmaksu yrityksille